Horta del Pilar, Can Soler

Residencial - productiu
    000407400DG60C0001GB
    Jordi Montlló Bolart

Casa aïllada als quatre vents, molt ben situada entre els rials d'en Botifarra i de La Planeta. És de planta quadrangular i consta de planta baixa, planta pis i mirador. Té una composició piramidal, assentada damunt una terrassa delimitada per murs de contenció amb contraforts i amb accés a la part enjardinada mitjançant escales. La primera planta disposa de més superfície que la segona i així compta amb terrasses a les façanes laterals i un porxo a l'entrada que actua de terrassa en planta pis. Totes estan delimitades amb balustrada de protecció. La coberta d'aquest primer pis és de teules àrabs a dues aigües i el carener paral·lel a la façana principal, orientada a migdia. En el centre, s'aixeca l'estructura del mirador, de planta quadrada, coberta plana i balustrada de coronament.

AJUNTAMENT D’ARENYS DE MAR (2011). Pla d’Ordenació Urbanística Municipal. Annex 1: Inventari de masies i cases rurals.