Habitatge al carrer Sant Isidre, 17

XX
    Any
    1920-30
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPA: 18295
    Residencial
    4051828DF1845S
    Xavier Esteve Gràcia

Casa de planta rectangular entre mitgeres, de planta baixa més pis amb coberta de teula àrab a dos vessants amb el carener paral·lel a la façana principal. Aquesta està arrebossada i presenta una sanefa horitzontal de rajoles de colors amb motius florals que separa les dues plantes i ressegueix també el balcó. Les obertures, consisteixen, a la planta baixa en una porta i un finestral, emmarcades amb motllures. A la planta pis compta amb un balcó amb barana de ferro forjat i una finestra. En aquest cas les motllures que les emmarquen estan decorades amb rajoles vidrades de color verd i groc taronja. A la línia de base del fals terrat, a manera de cornisa, hi ha una línia de rajoles de color blau i groc taronja col·locades formant rombes. Sota, dos ulls de bou decorats es situen simètricament. Corona l'edifici una falsa barana formada per tres murets d'acabament que s'alternen amb espais buits creant un ritme al coronament com si es tractés de merlets, també estan decorats amb rajoles de colors, units per una reixa molt simple de ferro formada per dues línies horitzontals amb una peça rectangular que les uneix al centre. Els extrems de la façana presenten bandes de motllures verticals que s'alternen amb espais buits pintats en verd que creen una orla al voltant de l'edifici.

AAVV (2011) Revisió del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de la Palma de Cervelló (POUM). Catàleg de béns protegits. Ajuntament de la Palma de Cervelló. p. 32-33.