Habitatge al carrer Ajuntament, 6

Edifici
    Popular
    XIX
    Catàleg de Patrimoni del PGOU (18/07/2001)
    Residencial
    7188503CF9678N0001FY
    Marta Lloret Blackburn - Antequem, S.L.

Casa entre mitgeres situada al nucli de Ribes. És un edifici de planta rectangular que queda enretirat respecte el carrer amb un pati frontal. Consta de planta baixa, pis i golfes i té la coberta a dues vessants amb el carener paral·lel a la façana. Els dos primers nivells s'obren amb finestres d'arc pla arrebossat, les del primer pis amb sortida a un balcó corregut. Les golfes presenten cinc pòrtics d'arc de mig punt arrebossat. El ràfec està acabat amb una imbricació de rajols i teules ceràmiques. L'acabat exterior és arrebossat i pintat de color cru. La finca queda tancada frontalment per un baluard i una portalada de ferro forjat.

El Catàleg de Protecció del Patrimoni Històric-Artístic del Pla General d'Ordenació Urbana de l'any 2001 en protegeix la façana.