Habitatge a l'Avinguda Catalunya, 2

Av. Catalunya, 2

Edifici
    Noucentisme
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPA: 18293
    Residencial
    4250602DF1845S
    Xavier Esteve Gràcia

Casa de planta rectangular d'un cos, amb un segon cos adossat per la part posterior, més modern. La coberta de l'edificació és una gran terrassa que n'ocupa tota la seva superfície. La façana principal, a la que s'accedeix per un pati, és situada a un dels costats llargs, orientada a llevant, i està arrebossada i pintada. Les obertures, de composició simètrica, consisteixen en una porta i sengles finestres a banda i banda, amb guardapols al damunt. Les finestres estan tancades per una reixa de ferro forjat i per sobre d'aquestes, entre les finestres i la porta, òculs decorats complementen la decoració de la façana. Sobre la cornisa feta amb motius denticulats, hi trobem una barana realitzada amb murs ondulats, units per una altra barana fina de ferro de ferro forjat. A la façana que dóna a l'avinguda Catalunya hi trobem dues finestres de característiques anàlogues a les de la façana principal, amb òculs decorats a sobre.

AAVV (2011) Revisió del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de la Palma de Cervelló (POUM). Catàleg de béns protegits. Ajuntament de la Palma de Cervelló. p. 18-19.