Font del camí de l'Estació a Vallserrat
Sant Esteve Sesrovires

Baix Llobregat
    Avinguda Vallserrat al davant de la parada bus Vallserrat-Mirador.

Element arquitectònic
    Popular
    XX
    No rep aigua.
    Sense ús
    Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires / Carrer Major, 8-10
    Manuel Julià i Macias / Margarita Costa Trost

Aquesta font es va contruir sobre l'antic camí que menava de l'Estació del Ferrocarril Barcelona-Igualada a la urbanització de Vallserrat. En el moment que es va construir l'Estació del Ferrocarril a Sant Esteve, es va iniciar la gran urbanització de Vallserrat, a redós del torrent de Can Sitges, del torrent de l'Afilador i del torrent de Ca n'Estella. La Font del camí de Vallserrat és una font d'aigua canalitzada que estava situada en el camí que venia de l'estació, per proporcionar un punt de repós i aigua als veins que pujaven a peu. Actuament l'antiga font no funciona i ha quedat situada sobre una de les voreres de l'Avinguda de Vallserrat davant del nº 1 del vial, en el lloc on actualment hi ha la parada "Vallserrat- Mirador" de l'autobús interurbà del municipi. La font disposa d'un basament construït amb pedra, sobre el qual s'hi recolza una roda de molí de pedra col·locada en vertical, on hi és situat el broc o aixeta de sortida de l'aigua. L'aigua vessa dins una petita bassa construïda amb rocalla. Actualment la font no rep aigua i ha quedat totalment oblidada de la seva antiga funció, apareixent com un element totalment descontextualitzat del seu entorn més proper.