Font de Sant Pere Sacarrera
Mediona

Alt Penedès
    Al carrer de l'orient.
    Al nucli de Sant Pere Sacarrera, a la cantonada amb el carrer de Baix.

Obra civil
    La font està integrada en una plaça.
    Ajuntament de Mediona
    Cristina Belmonte (iPAT Serveis Culturals)

Font integrada en una placeta pública, on a més hi ha una placa amb data 2015 de reconeixement al regidor Ferran Balaguer per la seva dedicació al poble, especialment al nucli de Sant Pere.

La font, a la que s'accedeix a peu pla des del nord, forma part de la plaça actuant com a mur de contenció del carrer de baix, a una cota lleugerament superior. A l'oest trobem les escales d'accés des d'aquest carrer, les quals al mateix temps fan de límit de la font.

La font s'articula a partir del mur de contenció,fet de pedra i a dues alçades. A la part més baixa i trobem una pica de pedra integrada al mur i una aixeta. L'altra part, correspon a una petita bassa de pedra i arrebossa amb ciment lliscat a l'interior, a peu de plaça adossada al mur. Del mateix mur en rajaria l'aigua en forma de petita cascada.

També te´una placa homenatge al regidor Ferran Balaguer.