Font de Sant Joan de Dalt
Sant Vicenç de Castellet

Bages
    C/ Montserrat Roig. 08295 SANT VICENÇ DE CASTELLET
    C/ Montserrat Roig cantonada c/ del Poeta Maragall, a prop de la residència d'avis.

Patrimoni moble
    Element urbà
    XX
    Obert
    Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet, Plaça de l'Ajuntament, 10. 08295 SANT VICENÇ DE CASTELLET
    María del Agua Cortés Elía

La font es troba oberta en un bloc de pedra arenisca de Sant Vicenç i porta la inscripció: Font de Sant Joan de Dalt. A la plaça hi ha també uns bancs per seure a l'ombra d'uns pins, i la resta d'una premsa de vi provinent de l'antiga masia can Costa que està situada a la sortida del poble en direcció al Pont de Vilomara. El mas Costa és de propietat de l'Ajuntament de Sant Vicenç, tot i que es troba al terme de Castellgalí. De la premsa tan sols hi ha instal·lat l'esquelet de ferro d'aquesta.

La font va ser inaugurada el 5 de setembre de 1999, ubicada a la placeta de la font de Sant Joan de Dalt, tocant a la residència d'avis. Va ser inaugurada per l'alcalde Joan Montsech i Pere Rosell Forasté, conegut com el Sant Joan de Dalt, que va donar els terrenys a l'Ajuntament.

El Brent nº 256, setembre 1999.