Font de la Coma
Monistrol de Calders

Moianès
    a la zona nord-est del terme municipal, al peu de la riera Golarda; a la Balma de la Coma.

420114
    Patrimoni natural
    Zona d'interès
    Difícil
    08127A002000010000EH
    Sara Simon Vilardaga

La font de la Coma està situada a la zona central de l'interior de la balma de la Coma; concretament hi ha una mena de pica que s'ha anat cobrint de tosca o calç, en part formada per la sedimentació calcària de la pròpia aigua i en la que s'hi ha el clot que recull el degoteig de la roca.

-AROLA SIERRA, J. (2008): El Paisatge de Calders (Bages). Tesi Doctoral, Universitat de Barcelona, Facultat de Geografia i Història. Manresa.
    -ERILL I PINYOT, G.; GUAL I PURTÍ, J.; MANENT I ORISTRELL, Ll. (2006): Monistrol de Calders. El poble dels pagesos enginyers. Ajuntament de Monistrol de Calders, Diputació de Barcelona i Consorci per la promoció dels municipis del Moianès.
    -PERARNAU I LLORENS, J.; PIÑERO I SUBIRANA, J. (1993): Monistrol de Calders. La seva història i el seu patrimoni. Ajuntament de Monistrol de Calders, Diputació de Barcelona i Consorci per la promoció dels municipis del Moianès.