Fons documental de Vallirana a l'Arxiu Comarcal del Baix Llobregat Vallirana

Baix Llobregat
Arxiu Comarcal del Baix Llobregat. Carrer de Clementina Arderiu, 23, 08980 Sant Feliu de Llobregat
Formant cantonada amb el carrer Estelí, prop del parc Europa
174m

Patrimoni documental
Fons documental
Modern
XVI-XX
Restringit
Científic
Diversos propietaris
Adriana Geladó Prat

Fons documental de Vallirana custodiat a l'Arxiu Comarcal del Baix Llobregat. La documentació està inventariada dins de les col·leccions que l'arxiu custodia, reproduccions de documents que conserven els seus propietaris i documents descrits dels que no tenen ni l'original ni una còpia. Està datada entre finals del segle XVI i el segle XX. Entre d'altres hi ha l'Inventari del Fons del Jutjat de Primera Instància i Instrucció nº 1 de Sant Feliu de Llobregat (responsabilitats polítiques i morts i desapareguts durant la guerra Civil), Inventari del Fons del Tribunal Industrial del partit judicial de Sant Feliu de Llobregat, acords municipals, delegacions d'arquitectes, llibres d'actes de l'ajuntament, establiments emfitèutics (1597-98), àpoques i debitoris (segles XVIII i XIX), projectes urbanístics, cartes i expedients. L'arxiu també compta amb una col·lecció més gràfica d'imatges del muncipi dels anys 70, programes de la Festa Major dels anys 60 i 70, cartells i fulletons entre d'altres. Dins de l'apartat bibliogràfic hi ha el Catàleg de Protocols Notarials de l'antic districte de Sant Feliu de Llobregat i diverses revistes: revista Ardenya (1985-2008), Butlletí d'Informació Municipal (1962-63), revista Casa de la Vila (1987-2007) i Vallirana Informa (1987).

Les imatges són extretes de l'Arxiu Comarcal del Baix Llobregat.

Font: fons documental de l'Arxiu Comarcal del Baix Llobregat.