Fons documental de Sant Pere de Vilamajor a l'Arxiu Nacional de Catalunya
Sant Pere de Vilamajor

Vallès Oriental
    Arxiu Nacional de Catalunya. C/ Jaume I nº 33-51, 08195, Sant Cugat del Vallès.

Patrimoni documental
    Fons documental
    XIX-XX
    Legal i física
    Llei 10/2001,de 13 de juliol, d'arxius i documents.
    Obert
    Científic
    Generalitat de Catalunya
    Virgínia Cepero González

L'Arxiu Nacional de Catalunya (ANC), que es troba adscrit al Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació, dins la Direcció General del Patrimoni Cultural, té l'objectiu d'aplegar, conservar i difondre el patrimoni documental de Catalunya.
    Els fons i col·leccions documentals que l'arxiu custodia relacionades amb el municipi de Sant Pere de Vilamajor són els següents:
    - ANC 1-57: Institut Escola.
    - ANC1-547: Agència Catalana de l'Aigua.
    - ANC1-488: Delegació Provincial a Barcelona del Ministeri d'Hisenda.
    - ANC1-515: Delegació Provincial a Barcelona del Ministeri d'Indústria i Energia.
    - ANC1-500: Delegació Provincial a Barcelona del Ministeri de Comerç i Turisme.
    - ANC1-243: Delegació Territorial a Barcelona del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya.
    - ANC1-492: Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat de Catalunya.
    - ANC1-439: Departament d'Indústria i Energia de la Generalitat de Catalunya.
    - ANC1-296: Departament d'Indústria, Comerç i Turisme de la Generalitat de Catalunya.
    - ANC1-501: Departament de Comerç, Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya.
    - ANC1-352: Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya.
    - ANC1-490: Districte Forestal de Barcelona.
    - ANC1-584: Família Carreras.
    - ANC1-1060: Federació d'Associacions de Mares i Pares d'Alumnes de Catalunya (FAPAC).
    - ANC1-1: Generalitat de Catalunya (Segona República).
    - ANC1-216: Govern Civil de Barcelona.
    - ANC1-172: Llinatge d'Arquer.
    - ANC1-167: Llinatge Sentmenat, marquesos de Castelldosrius.
    - ANC1-612: Minyons Escoltes i Guies Sant Jordi de Catalunya.
    - ANC1-579: Miquel Pons Bernareggi.
    - ANC1-428: Montserrat Sagarra i Zacarini.
    - ANC1-641: Prefectura del Districte Miner de Barcelona.
    - ANC1-691: Prefectura Provincial de Carreteres a Barcelona del Ministeri d'Obres Públiques.
    - ANC1-818: President Francesc Macià (documentació institucional).
    - ANC1-398: Reial Audiència de Catalunya.

L'Arxiu Nacional de Catalunya (ANC) fou creat pel govern de la Generalitat de Catalunya l'any 1980.
    L'ANC és l'arxiu general de l'administració catalana i l'arxiu històric nacional, destinat a recollir, ingressar, conservar i gestionar la documentació generada per l'administració autonòmica. Conserva també fons procedents d'entitats o individus privats d'interès històric.

DEPARTAMENT DE CULTURA. ARXIUS EN LINIA: http://extranet.cultura.gencat.cat/ArxiusEnLinia/