Fons documental de l'Arxiu Municipal
Palau-solità i Plegamans

    Vallès Occidental
    Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

    Coordenades:

    41.58752
    2.17851
    431528
    4604307
    Número de fitxa
    08156 - 69
    Patrimoni documental
    Tipologia
    Fons documental
    Contemporani
    Segle
    XVIII-XX
    Estat de conservació
    Bo
    Protecció
    Legal i física
    Llei 10/2001,de 13 de juliol, d'arxius i documents.
    Accés
    Obert
    Científic
    Titularitat
    Pública
    Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
    Autoria de la fitxa
    Joan Vicens Tarré/Michelle Bianco Barazarte

    L'arxiu municipal de Palau-solità i Plegamans conserva els fons documentals generats per les diferents administracions municipals, des del segle XVIII (any 1716) fins a l'actualitat. És una eina administrativa eficaç per a la gestió de les competències municipals.
    El fons municipal està classificat en:
    1. Administració general
    2. Hisenda
    3. Proveïments
    4. Serveis Social
    5. Sanitat
    6. Obres i Urbanisme
    7. Seguretat Pública
    8. Serveis militars
    9. Població
    10. Eleccions
    11. Ensenyament
    12. Cultura
    13. Serveis agropecuaris i Medi Ambient

    El Servei d'Arxiu Municipal de Palau-solità i Plegamans forma part de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l'any 2003. La XAM, coordinada per l'Oficina de Patrimoni Cultural (OPC), té com objectiu consolidar un sistema regional de suport a l'organització i gestió dels serveis d'arxiu municipals de la província de Barcelona i es materialitza des del Programa de Manteniment i la Central de Serveis Tècnics.

    AJUNTAMENT DE PALAU-SOLITÀ I PLEGAMANS: http://www.palauplegamans.cat
    DIPUTACIÓ DE BARCELONA. XARXA D'ARXIUS MUNICIPALS: www.diba.cat/es/web/opc/actuacions_arxius