Fons documental de l'Arxiu Municipal

Científic
    Ajuntament de Vilanova de Sau. Passeig Verdaguer, s/n. 08519. Vilanova de Sau
    Joan Casas Blasi

L'arxiu conserva el fons documental que genera el mateix Ajuntament des de mitjan segle XIX fins a l'actualitat. En total, la documentació inventariada de l'arxiu municipal de Vilanova de Sau ocupa unitats d'instal·lació.
    La documentació està classificada en les seccions i subseccions següents, amb les seves dates extremes:
    1. Òrgans de Govern; 2. Administració general; 3. Serveis Econòmics; 4. Serveis públics;
    5. Beneficència i assistència social; 6. Sanitat; 7. Obres i urbanisme; 8. Seguretat pública;
    9. Serveis a l'Estat ;10. Població; 11. Eleccions; 12. Instrucció pública; 13. Cultura; 14. Serveis agropecuaris i medi natural;

La documentació que es troba a l'Arxiu Municipal de Vilanova de Sau respon a la documentació generada pel municipi des del segle XIX fins a l'actualitat.
    Aquest arxiu es va acollir a la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona que fou constituïda el 2003 per tal de garantir la correcta gestió del patrimoni documental local.