Fira d'herbes remeieres i productes artesans
Vilanova de Sau

Osona
    Plaça Major, s/n
    Als carrers del municipi de Vilanova de Sau

Patrimoni immaterial
    Manifestació festiva
    XX-XXI
    Ajuntament de Vilanova de Sau
    Es celebra regularment cada any
    Obert
    Lúdic
    Ajuntament de Vilanova de Sau. Passeig Verdaguer, s/n. 08519. Vilanova de Sau
    Joan Casas Blasi

La fira es realitza finals de la primavera, normalment el mes de juny. Enguany s'ha realitzat la XIXa. Edició.
    Aquesta fira ofereix un mercat tradicional d'herbolaris i artesans amb demostracions d'oficis antics, a més d'un programa d'activitats paral·leles com per exemple rutes botàniques, conferències, balls de gegants, tallers de remeis casolans, etc.
    La fira és una proposta per recuperar l'activitat comercial del municipi entorn les plantes medicinals i les seves aplicacions tan en la salut, com en la cosmètica, gastronomia, jardineria, etc.

Aquesta fira fa ja uns vint anys que es celebra. Enguany s'ha realitzat la XIXa edició. Fou una iniciativa municipal per recuperar l'activitat comercial entorn a les plantes medicinals i com atractiu turístic.