Fons documental de l'ajuntament de la Torre de Claramunt
La Torre de Claramunt

    Anoia
    La Torre Alta (Pl. de l'Ajuntament, 1 08789 La Torre de Claramunt)
    Emplaçament
    (Pl. de l'Ajuntament, 1 08789 La Torre de Claramunt)
    355

    Coordenades:

    41.53352
    1.65822
    388068
    4598855
    Número de fitxa
    08286-97
    Patrimoni documental
    Tipologia
    Fons documental
    Contemporani
    Segle
    XX
    Estat de conservació
    Bo
    Protecció
    Física
    Accés
    Fàcil
    Científic
    Titularitat
    Pública
    Ajuntament de la Torre de Claramunt.(Pl. de l'Ajuntament, 1 08789 La Torre de Claramunt)
    Autoria de la fitxa
    Raquel Valdenebro Manrique

    Fons documental fruit de l'activitat administrativa del consistori de La Torre de Claramunt. Està format per les següents sèries: -Llicències d'obres: 534 capses (1967-2013) -Registres d'entrades i sortides: 174 capses (2001-2012) -Comptabilitat: Manaments d'ingressos i despeses: 147 capses (1991-2013) -Documentació laboral: 28 capses (1967-2013) -Projectes d'obres municipals -Expedients d'activitats classificades: (1962-2013) -Llibres d'actes (1960-2013)

    El fons documental de l'arxiu municipal és fruit de l'activitat administrativa del consistori municipal. La documentació anterior al 1967 es troba dipositada a l'Arxiu Comarcal de l'Anoia.

    RIBA GABARRÓ, J. (1988) "La Torre de Claramunt" a Història de l'Anoia. Vol I. Ed. Parcir. Manresa. pàg 297-319.