Fons documental de l'ajuntament de la Torre de Claramunt
La Torre de Claramunt
Ubicació
Coordenades:
Classificació
Descripció
Fons documental fruit de l'activitat administrativa del consistori de La Torre de Claramunt. Està format per les següents sèries: -Llicències d'obres: 534 capses (1967-2013) -Registres d'entrades i sortides: 174 capses (2001-2012) -Comptabilitat: Manaments d'ingressos i despeses: 147 capses (1991-2013) -Documentació laboral: 28 capses (1967-2013) -Projectes d'obres municipals -Expedients d'activitats classificades: (1962-2013) -Llibres d'actes (1960-2013)
Història
El fons documental de l'arxiu municipal és fruit de l'activitat administrativa del consistori municipal. La documentació anterior al 1967 es troba dipositada a l'Arxiu Comarcal de l'Anoia.
Bibliografia
RIBA GABARRÓ, J. (1988) "La Torre de Claramunt" a Història de l'Anoia. Vol I. Ed. Parcir. Manresa. pàg 297-319.