Fons documental de Castellfollit del Boix a Archivo Histórico Nacional

Ley 16/1985, de 25 de junio, de Patrimonio Histórico Español
    Cultural
    Administración General del Estado
    Núria Cabañas. Web Cultura, SCP.

A Archivo Histórico Nacional disposa d’un document de l'any 1877 que fa referència al municipi de Castellfollit del Boix. Es  tracta d'un document ubicat dins la secció de La Colección de sellos en tinta municipales de Barcelona on hi consten els segells de l'Ajuntament de Castellfolli del Boix

L'Arxiu Històric Nacional va ser creat l'any 1866 arran de les reformes administratives que es van produir durant el canvi de l'Antic Règim al Règim Liberal per preservar la documentació provinent de les institucions que es van suprimir (administratives, eclesiàstiques i econòmiques). L'any 1896 l'arxiu es va traslladar al Palacio de Bibliotecas y Museos i l'any 1953 tot el fons documental es va traslladar a l'edifici que ocupa actualment al carrer de Serrano de Madrid.