Finestra de pedra de cal Tasà
Olesa de Montserrat

Baix Llobregat
    Plaça de les Fonts, núm. 10

Element arquitectònic
    Modern
    Renaixement
    XVI
    Pla Especial de Protecció d'Olesa de M (14/06/94)
    Estructural
    7899001DG0979N0001YR
    Jordi Piñero Subirana

Finestra renaixentista situada en una casa que dóna a la plaça de les Fonts. És de forma rectangular i està emmarcada amb brancals, llinda i ampit de pedra. Els brancals i la llinda presenten un treball de motllures en degradat i, a la base dels brancals, un relleu característic d'un renaixentisme primerenc de tradició gòtica. La resta de l'edifici, d'un estil popular probablement del segle XIX, no presenta elements que denotin una especial antiguitat, excepte els carreus ben escairats d'una de les cantoneres.

GONZÁLEZ BASCHWITZ, José; OBRADORS, Xavier (2006). Pla Especial de Protecció i Catàleg del Patrimoni Arquitectònic d'Olesa de Montserrat. Ajuntament d'Olesa de Montserrat. Fitxa B-34