Festa Major del Pont del Blanquer

Al costat oest de la carretera B-431, punt quilomètric 68'300

Patrimoni immaterial
    Manifestació festiva
    Bona assistència de públic.
    Obert
    Lúdic
    Jordi Compte i Marta Homs

La festa Major del Pont del Blanquer es celebra el dissabte proper al dia de santa Eulàlia, 10 de desembre. És una festa Major organitzada pels veïns de la parròquia de Santa Eulàlia de Pardines, honor a la patrona. Els veïns participants són tant del terme municipal de Prats de Lluçanès com d'Oristà però formen part de la parròquia de Santa Eulàlia de Pardines. La festa Major celebrada a una esplanada propera al pont del Blanquer s'inicia a partir de les set de la tarda i consisteix bàsicament en un sopar i el ball de festa Major.

Les imatges han estat cedides per Vilaweb.

La festa del pont del Blanquer es va recuperar l'any 2001 empesa per veïns i exveïns de la parròquia, alguns residents a la població de Sant Feliu Sasserra i els geganters d'aquesta població, després de 19 anys de no celebrar-se. La festa Major es va reprendre al voltant d'unes bones fogueres i els nombrosos assistents van poder gaudir d'una bona botifarrada i ball.