Dipòsit del bosc de Can Cortés

Bosc de Can Cortés o Can Poch - Entre el Nucli Vallbona i el Nucli Alella Parc

Element arquitectònic
    XIX-XX
    Part de la volta ha caigut i està cobert de vegetació.
    BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Difícil
    Sense ús
    Polígon 07 - parcel·la 18
    Jordi Montlló Bolart

Dipòsit de planta rectangular (1'6 x 1 x 1 m), amb la coberta de volta. La part externa que es troba en la cota alta està pavimentada, com si fos per recollir l'aigua de la pluja. Es troba per sota una línia elèctrica i voltat d'ametllers i oliveres.
    S'hi accedeix des del Camí del Greny, i passat el Camí de Can Cortés, trobem un dipòsit d'aigua, deixem el camí i baixem en direcció ponent. Trobem una barraca i seguim per un corriol fins trobar una línia elèctrica de mitjana tensió

.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.
    MONTLLÓ, Jordi i FONT, Josep (2007). Inventari d'arquitectura rural i popular d'Alella. Inèdit.