Codro del Serrat de la Trompa
Monistrol de Calders

Moianès
    A la zona est del terme, al Serrat de la Trompa, prop del límit municipal amb Granera.

419287
    Patrimoni natural
    Zona d'interès
    afectat per l'erosió propocada pels fenòmens meteoròlogics.
    Difícil
    Simbòlic
    08127A003000170000EP
    Sara Simon Vilardaga

Es tracta d'una roca singular que pren una forma característica com a efecte de l'erosió. De fet són dos blocs de pedra sorrenca, l'un situat damunt de l'altre. El bloc inferior té una forma més aviat vertical, amb una amplada menor respecte del bloc superior. En el bloc superior s'hi identifiquen alguns forats i marques incises.

Es localitza en una zona de difícil accés, a l'extrem d'un tall de roca.
    Autor de les imatges: Gustau Erill Pinyot.

-ERILL I PINYOT, G.; GUAL I PURTÍ, J.; MANENT I ORISTRELL, Ll. (2006): Monistrol de Calders. El poble dels pagesos enginyers. Ajuntament de Monistrol de Calders, Diputació de Barcelona i Consorci per la promoció dels municipis del Moianès.
    -PERARNAU I LLORENS, J.; PIÑERO I SUBIRANA, J. (1993): Monistrol de Calders. La seva història i el seu patrimoni. Ajuntament de Monistrol de Calders, Diputació de Barcelona i Consorci per la promoció dels municipis del Moianès.