Cementiri de Malgrat de Mar

Any
    Altres
    Ajuntament de Malgrat. Carrer del Carme, 30. 08380 Malgrat de Mar
    Marta Lloret Blackburn- Antequem, S.L.

El cementiri de Malgrat està situat al sector de llevant del nucli urbà. Es tracta d'un recinte rectangular amb murs de pedra arrebossats i pintats, que s'obre a migdia amb una portalada amb pilastres i un capcer triangular, al centre de la qual hi ha una orla en relleu amb la inscripció "AJUNTAMENT DE MALGRAT". La porta és feta amb forja i a la part superior hi consta l'any "1860". A l'interior els nínxols es distribueixen als costats, amb un passadís en forma de creu que conflueix en la capella del fossar. Al costat hi ha el panteó de la família Fonlladosa. A la part de migdia s'ha ampliat el cementiri reproduïnt les dimensions i estructura de l'antic.

El cementiri de Malgrat va construir-se a finals del segle XIX. La falta d'espai va fer que entre 1986 fos ampliat amb més nínxols i un nou recinte. L'any 2017 s'hi han fet reformes, tot renovant la part antiga.