Cases del C. Escoles 2, 4, 6

Conjunt arquitectònic
    Noucentisme
    XX
    BPU. Catàleg de Béns del POUM, 2004.
    Residencial
    Diversos propietaris
    Marta Lloret Blackburn- Antequem, S.L.

Conjunt de tres cases d'estil noucentista construïdes durant la primera meitat del segle XX. Són edificis entre mitgeres que originalment tenien un sol nivell d'alçat, tot i que dues d'elles han estat ampliades en alçada posteriorment. A nivell compositiu tenien la façana amb les mateixes característiques, definida per una entrada amb un frontó triangular a la llinda. A banda i banda del portal hi ha una finestra emmarcada amb una motllura. La part superior de les cases del número 2 i 4 està rematada per una cornisa amb notable voladís sostinguda per mènsules i amb franges amb relleus rectangulars intercalades. En la casa del número 2, que es conserva segons l'original, en sobresurt una barana d'obra com a capcer. El tractament exterior dels murs és arrebossat amb un sòcol de pedra encoixinada.

Catàleg de Béns Protegits del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de Malgrat de Mar (2004). Ajuntament de Malgrat de Mar.