Casa del C. Mallorca, 62

C. Mallorca, 62

Edifici
    XIX
    BPU. Catàleg de Béns del POUM, 2004.
    Residencial
    8604830DG7180S0001XX
    Marta Lloret Blackburn- Antequem, S.L.

Casa construïda a finals del segle XIX. És un edifici entre mitgeres i de planta rectangular que s'estructura en tres crugies. Consta de planta baixa, pis i golfes i té la coberta a dos vessants amb el carener paral·lel a la façana. El frontis es composa segons tres eixos simètrics d'obertures d'arc pla emmarcades amb pedra. Els finestrals del pis tenen sortida a un balcó corregut sostingut amb mènsules amb busts femenins i delimitat amb baranes forjades. Els finestrals del pis superior tenen sortida a sengles balcons, de la mateixa tipologia que el del pis. La façana queda rematada per una cornisa motllurada. El tractament exterior del mur és arrebossat.

Catàleg de Béns Protegits del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de Malgrat de Mar (2004). Ajuntament de Malgrat de Mar.