Carrerada de can Castellví a Sant Sadurní
Olèrdola

Alt Penedès
    Travessa el municipi de sud-oest a nord-est

Obra civil
    Regular
    Avui dia una part de la carrerada discorre sobre una carretera de trànsit rodat elevat.
    BPU
    Llei de vies pecuàries 3/1995, 23 de març.
    Diversos propietaris
    Tríade scp
    Marta Lloret Blackburn-Antequem, S.L.

Camí per on el bestiar té dret a passar i per on històricament passaven els ramats en l'època de la transhumància. Aquesta carrerada comença a la masia de Cal Castellví i segueix el camí antic de Vilafranca. A la dreta queda la carena de la cinglera del Fondo de la Seguera, on es troba les balmes de Can Ximet i la font de l'Ametlló. A l'arribar a unes granges, el camí es decanta a l'esquerra i davalla per travessar la riera de l'Adobaria abans d'enfilar-se fins a la masia de Cal Maiol. Antigament el camí passava per la dreta de la masia, però a causa de la construcció de la carretera C-15, avui cal passar per sobre un pont. A l'altre costat de la carretera, la carrerada segueix la pista enquitranada fins a Sant Pere de Molanta, població que creua pel mig. Al barri de Ferran, la carrerada travessa la N-340 i, fregant el polígon industrial, surt del municipi d'Olèrdola en direcció Sant Cugat Sesgarrigues.

ROVIRA i MERINO, J. MIRALLES i SABADELL, F. (1999). Camins de transhumància al Penedès i Garraf. Aproximació a les velles carrerades per on els muntanyesos i els seus ramats baixaven dels Pirineus a la marina. Vilafranca del Penedès. Edita: Associació d'Amics dels Camins Ramaders.