Canal de la Colònia Can Bros Martorell

Can Bros

Obra civil
XIX-XX
No es netegen els marges. Les canyes poden afectar estructures construïdes.
Restringit
Productiu
Diversos propietaris
Dídac Pàmies Gual. SPAL

Canal industrial del segle XIX que s'inicia en una resclosa situada al terme municipal d'Abrera. 880 metres de recorregut total. Dóna lloc a la Colònia industrial de Can Bros. Explotació elèctrica en el tram final. Canal amb diversos sistemes de regulació i comportes. Vinculació amb sistema industrial com a força motriu.

La fitxa s'ha omplert amb les dades de la fitxa E 06 BPU-01.BAMP del Catàleg de Béns Arquitectònics, Històrics i Ambientals de Martorell, redactat pel Servei del Patrimoni Arquitectònic Local de la Diputació de Barcelona.

PÉREZ FARRIOLS, J., ET ALII. Catàleg de béns arquitectònics, històrics i ambientals i disposicions de protecció per al POUM de Martorell. Ajuntament de Martorell i Servei de Patrimoni Arquitectònic Local de la Diputació de Barcelona. 2014.