Masia de dimensions mitjanes que ha conservat força bé la tipologia tradicional. És de planta rectangular, i consta de planta baixa i pis, amb teulada a doble vessant.
El conjunt és frui de diverses fases d'ampliació. El cos original es troba al centre, i ha estat ampliat pels costats (a la dreta amb un cobert porxat i a l'esquerra amb un cos més baix) i també amb un cos posterior. La façana principal, orientada a llevant, en el cos central es distribueix en base a dos eixos d'obertures. El portal és de punt rodó adovellat, amb un escut a la dovella central fet amb pedra artificial. A cada costat té un finestral vertical. La situació del portal indica que el cos de l'esquerra va ser afegit a la masia posteriorment. Al primer pis hi ha dues finestres emmarcades amb llindes i brancals de pedra picada. El parament és de maçoneria, actualment arrebossat de color blanc. Una restauració recent va suposar perdre la textura original, encara que se n'han mantingut algunes parts visibles.
El cos afegit a la part posterior es caracteritza per una àmplia galeria de sis obertures de punt rodó a les golfes, repartides en dues parts.
A l'interior de la casa es conserva una escala antiga de pedra massissa.