Camí rural de les Perdius Ullastrell

Vallès Occidental
Carretera BV-1203, km. 5, 08231
Al sud del nucli urbà, en paral·lel al torrent de les Perdius

Obra civil
Altres
Diversos propietaris
Adriana Geladó Prat

Antic camí rural situat a l'extrem sud-oest del nucli urbà, en el quilòmetre 5 de la carretera BV-1203, passada una gran nau industrial. Es tracta d'un camí de terra amb restes de trams asfaltats i grava, que presenta una amplada mitjana d'uns 3 metres en tot el seu traçat i un pendent màxim d'un 30%, sense cap restricció de circulació en el recorregut i apte per tots els vehicles. Compta amb una longitud aproximada d'1km i forma part de la Xarxa Viària Bàsica i també està inclòs al Pla de Prevenció Municipal d'Incendis Forestals (PPI). El camí neix al quilòmetre 5 de la carretera BV-1203, al bell mig d'un giravolt situat sota d'una gran nau industrial que hi ha al peu de la carretera. El traçat discorre entre entre paratges boscosos fins a enllaçar amb el terme municipal de Castellbisbal i la masia de ca n'Ametller, on finalitza.

No s'ha pogut determinar la titularitat d'aquesta via. A uns 60 m de la carretera BV-1203 entrant pel camí, hi ha una cadena que impedeix el pas a vehicles motoritzats.

CONSELL COMARCAL DEL VALLÈS OCCIDENTAL (2005). Inventari de camins rurals i pistes forestals del Vallès Occidental. Naturgest, S.L. (eina digital: programa GreenGest).