Camí ral de Santa Eulàlia de Riuprimer a les Masies de Voltregà
Gurb

Osona
    Parròquia de Sant Andreu de Gurb
    Creua el terme municipal de sud a nord

Obra civil
    Regular
    La conservació del camí al llarg del seu traçat és heterogènia, alguns trams han quedat convertits en pistes i altres han desaparegut en l'eixamplament d'alguns camps de conreu.
    propietaris diversos
    Jordi Compte

L'antic camí ral de Santa eulàlia de Riuprimer a les masies de Voltregà creua el terme municipal de Gurb de sud a nord, comunicant també nombroses masies de la zona.
    El camí entra al terme municipal de Gurb provinent de Sant Joan del Galí, concretament passant pel costat de cal Cadet. Des d'aquest punt segueix en direcció nord-est pel Güell i vira en direcció nord, creuant diversos recs a l'est de Garrigons fins arribar sota la masia de Tarrés. Des de l'est d'aquesta masia el camí torna a girar al nord-est passant prop de can Jupeta, de la Casanova del Puig i de la Cucutera, després de la qual es troba amb la carretera BV-4601. Després de creuar la carretera i seguint en direcció nord el camí transcorre entre camps fins arribar a la Cot. Després d'aquesta masia el rec creua el Rimentol, en un punt enclotat del camí conegut com el Malpàs, fins passar prop de les Cases de Munt. A partir d'aquest punt el camí segueix en direcció nord passant pel Cap del Pla fins abandonar el terme municipal.

Antigament el municipi de Gurb era creuat per nombrosos camins rals que formaven una xarxa que tenia un ús tan local, entre masies i nuclis, com supramunicipal. Bona part d'aquests camins s'han convertit amb els anys en les actuals carreteres, altres s'han perdut a causa del desús i els restants han sobreviscut convertits en pistes o camins veïnals, o simplement en corriols.