Cal Jep Fusteret

XX
    Any
    1932
    Ramon Camprubí Casadejús (mestre de cases)
    Residencial
    0066713DG2306N0001FA
    Jordi Piñero Subirana

Casa unifamiliar emplaçada a l'eixample d'Oló que compta amb certs detalls a la façana d'inspiració vagament noucentista. És una casa entre mitgeres, de planta rectangular. Consta de planta baixa més un pis. L'únic element remarcable és la façana principal, encarada a la carretera. Hi destaca l'ampli balcó amb barana de ferro forjat, amb dues portes, cadascuna ressaltada amb una motllura superior amb forma geomètrica. També les tres obertures de la planta baixa tenen una decoració similar.

Informació facilitada per Josep Canamasas Güell

Aquesta casa fou construïda l'any 1932 pel mestre d'obres Ramon Camprubí Casadejús, que vivia en una casa propera (cal Ramonet, la número 9). Ramon Camprubí era un professional reconegut, que va ser també l'encarregat de construir l'església nova d'Oló o la reconstrucció del Pont de Cabrianes. La façana de cal Jep Fusteret té una semblança evident amb la de cal Sagués (número 11), construïda també per Ramon Camprubí.