C/ Sant Sebastià, 7-13

XIX
    Any
    c.1850
    L'edifici està sent objecte d'obres de rehabilitació; s'afegeix un tercer pis d'acord amb la normativa del Pla Especial.
    Pla Especial, 307. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62205DF0606S
    Núria Nolasco Azuaga

Es tracta d'un edifici que està essent reformat i que originalment constava de planta baixa i un pis, construït entre mitgeres, on a la planta pis disposa d'un balcó amb llosa d'obra i barana de ferro de disseny senzill. Probablement corresponia a la típica arquitectura local popular. En l'actualitat està essent reformat amb una estructura en alçat de planta baixa i dos pisos.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció IV. Forma part del Conjunt 20, integrat per cases de caràcter popular i algun exemple de residència estiuenca noucentista.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)