C/ Sant Sebastià, 25-29

c/ Sant Sebastià, 25-29

Conjunt arquitectònic
    XIX-XX
    El Pla Especial considera que s'ha de conservar la façana; es permet construir un pis enretirat 3 metres del frontis i conservant el coronament.
    Pla Especial, 308. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62214DF0606S
    Núria Nolasco Azuaga

Es tracta del conjunt de tres petits habitatges construïts entre mitgeres, representant de l'arquitectura popular local. Estructurats en alçat en planta baixa, un pis i coberta de teules, presenten la mateixa estructura d'obertures: dues a la planta baixa (portal i ampla finestra) i dues finestres a la planta pis, una de les quals és molt petita. Les obertures de les plantes baixes disposen de llindes en forma d'arc escarser, llevat d'una finestra molt petita i una de més gran. Cap obertura, ni de la planta baixa ni de la planta pis, disposa d'emmarcaments remarcables. Corona els edificis un canaló de desguàs d'aigües pluvials fet de teules d'encaix. El revestiment de les façanes és senzill, fet a base d'un arrebossat simple pintat de blanc.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció IV. Forma part del Conjunt 20, integrat per cases de caràcter popular i algun exemple de residència estiuenca noucentista.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)