C/ Port Alegre, 7- C/ Sant Sebastià, 62-64

XIX
    Any
    c. 1890
    El Pla Especial insta a conservar les façanes i restaurar-les, inclosa la fusteria.
    Pla Especial, 206. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62205DF0605N
    Núria Nolasco Azuaga

Es tracta d'un edifici d'habitatges construït entre mitgeres, organitzat en alçat en planta baixa, entresòl i un pis, a més del que sembla una remunta que només disposa d'una petita superfície de façana afrontada al carrer Port Alegre. Damunt d'un basament de pedra, s'aixeca l'edifici gairebé fet de maó vist a la façana esmentada, mentre que la façana que afronta al carrer Sant Sebastià està revestida per un arrebossat senzill. A nivell del primer pis i a la façana del carrer Port Alegre, es disposen dues obertures que menen a una balconada amb llosa d'obra i barana de ferro decorada amb elements geomètrics. Les obertures disposades a la façana afrontada al carrer de Sant Sebastià, totes tenen emmarcaments fets d'obra vista de maó. Una cornisa contínua feta de diverses filades de maó corona les dues façanes. Pel que fa a la probable remunta, a la façana esmentada al principi només té una finestra rematada per un arc de mig punt amb els emmarcaments d'obra vista de maó.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció IV. La finca està catalogada com una construcció de tipus B.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)