C/ de les Ànimes, 5

Edifici
    XIX
    Any
    El Pla Especial obliga al manteniment estricte de la planta baixa i del primer pis. En la remunta les actuacions s'ajustaran a la normativa del Pla Especial
    Pla Especial. 31. 2006
    Residencial
    Ref. cad.: 62209DF0606S
    Núria Nolasco Azuaga

Edifici de tres nivells d'alçada (pb + 2p) amb dues obertures en cada pis, corresponents a una porta i una finestra a la planta baixa i dos balcons ampitats en els pisos superiors. En general, el frontis destaca per l'ús del maó vist que, a més de definir les obertures i les cornises, arriba a substituir elements habitualment metàl·lics, com ara les baranes dels balcons.
    Dues petites cornises de maó tradueixen a l'exterior els forjats corresponents al primer pis i a la solera del terrat de l'edifici. En aquesta darrera, cal mencionar les obertures de ventilació, de forma rectangular i amb gelosies construïdes també amb maó, a l'igual que la cornisa que se situa sota la barana del terrat transitable de la finca.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció V. Està catalogat com un element de tipus A.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)