C/ de l'Aigua, 8 - C/ Sant Domènec, 7

c/ de l'Aigua, 8 - c/ Sant Domènec, 7

Edifici
    XX-XXI
    L'edifici ha estat reformat amb posterioritat a l'aprovació del Pla Especial.
    Pla Especial, 20. 2006.
    Residencial
    Ref. cad.: 62204DF0605N
    Núria Nolasco Azuaga

Casa a dos vents i tres nivells d'alçada (pb + 2p) que respon a una operació recent de remodelació que ha afectat als dos frontis. La finca no presenta, en el seu estat actual, cap element arquitectònic d'especial entitat.

Segons els Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges, aquest edifici disposa del tipus de protecció V. Forma part del Conjunt 7, que inclou diferents construccions de caràcter popular corresponents a la primera trama urbana de la vila anterior a l'inici de la seva expansió. El Pla Especial cataloga aquesta finca dins del tipus A.

Pla Especial de Protecció del Patrimoni Arquitectònic i Catàleg del Municipi de Sitges (2006)