Bassa i aqüeducte de la fassina de can Brunet
Òdena

Anoia
    Camí de can Brunet
    Davant de la casa pairal de can Brunet

Element arquitectònic
    Modern
    XVIII-XX
    Dolent
    L'aqüeducte està tencat en diversos punt i la bassa ocupada per la vegetació.
    Sense ús
    08142A005000020000HQ
    Josep-Vicenç Mestre i Casanova

Es conserva una gran bassa on es guardava l'aigua necesaria per refrigerar el serpentí i destil·lar l'aiguardent, procés que es portava a terme en un edifici que encara avui es conserva parcialment al costat de la citada bassa. L'aigua arribava a través d'una canalització elevada, un aqüeducte, del qual també es conserven alguns fragments aïllats. Malauradament de la resta d'instal·lacions només es conserva el record.

Descripció extreta de la fitxa de l' Inventari del Patrimoni Històric, Arquitectònic i Ambiental d'Òdena, Diputació de Barcelona, Servei del Patrimoni Local i Ajuntament d'Òdena. Barcelona, 2013.