Molí de dalt de can Brunet
Òdena

Anoia
    Al costat del camí de can Brunet i del pont que creua el torrent homònim
    Zona de Samuntà

Edifici
    Popular
    Modern
    XVIII-XIX
    Dolent
    Sense teulada amb la vegatació qie l'envolta totalment.
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPA, núm. 40766
    Sense ús
    08142A006000070000HG
    Josep-Vicenç Mestre i Casanova

Es conserven el perímetre i els murs principals del que fou un molí fariner, conegut com el Molí de Dalt. Per moure les moles utilitzava l'aigua provinent de la font de can Brunet, situada uns metres més amunt; encara es conserva la bassa propera. De les instal·lacions de moldre no es conserven testimonis visibles.

Descripció extreta de la fitxa de l' Inventari del Patrimoni Històric, Arquitectònic i Ambiental d'Òdena, Diputació de Barcelona, Servei del Patrimoni Local i Ajuntament d'Òdena. Barcelona, 2013.

PALAU RAFECAS, Salvador (1992). Els molins fariners hidràulics de Catalunya, Arxiu Comarcal de Montblanc, Montblanc.
    PALAU RAFECAS, Salvador (1994). 800 molins fariners de Catalunya: des de El Sènia i l'Algars al Cardener-Llobregat, Arxiu Comarcal de Montblanc, Montblanc.