Barraca del camí de cal Rossell
Marganell

Bages
    Pla de Roldors
    Pel camí de Roldors, seguir en direcció a la dreta fins al camí que porta a Cal Rossell

Edifici
    Modern
    XVIII-XX
    Regular
    Part de la terra que la cobria s'ha desprès. Tot hi haver perdut la llinda es troba en bon estat estructural.
    Sense ús
    Ref. cad.: 003A00003
    M.Lloret - Kuanum

Barraca de vinya de petites dimensions i de planta circular. El material de construcció emprat és la pedra seca, que ha estat encaixada formant un mur de fileres regulars fins a coronar-la amb una filada de lloses planes que es tanquen cap a l'interior formant una volta cònica. Aquesta es troba tapada de pedres i terra. La porta d'entrada sembla haver perdut la llinda de pedra. Té dues petites obertures que s'empraven com a finestres. Es troba a peu de camí en una zona agrícola.

Es correspon amb la fitxa número 45 de l'Inventari de construccions en sòl no urbanitzable fet per l'Ajuntament de Marganell.

AAVV (2006) Inventari de Construccions en Sòl no Urbanitzable, Ajuntament de Marganell.