Barraca de cal Felip Neri
Marganell

Bages
    Solella del Font
    A 40 metres al nord de Cal Felip Neri.

Edifici
    Modern
    XVIII-XX
    La coberta s'està esfondrant.
    Sense ús
    Ref. cad.: 003A00011
    M.Lloret - Kuanum

Barraca de vinya de dimensions mitjanes i de planta rectangular. El material de construcció emprat és la pedra seca, que ha estat encaixada formant un mur de fileres irregulars, trobant-se a les cantonades les de majors dimensions, de forma més o menys escairada. La porta d'entrada té una llinda de fusta, mentre els brancals tenen pedres de menor tamany que les cantonades, encara que també es troben escairades. L'estructura de la barraca es manté en regular estat, ja que la coberta, de teula àrab, s'està esfondrant. Es troba situada a la part alta d'un marge en una zona boscosa.

Es correspon amb la fitxa número 15 de l'Inventari de construccions en sòl no urbanitzable fet per l'Ajuntament de Marganell.

AAVV (2006) Inventari de Construccions en Sòl no Urbanitzable, Ajuntament de Marganell.