Bandera de la Societat Cultural Apolo
Sant Esteve Sesrovires

Baix Llobregat
    Carrer Major, s/n
    Magatzem de la brigada municipal.

Patrimoni moble
    Objecte
    Noucentisme
    Any
    1907
    Juan Medina
    Restringit
    Sense ús
    Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires / Carrer Major, 8-10
    Manuel Julià i Macias / Margarita Costa Trost

La Bandera de la Societat Cultural Apolo, és un estendard de roba de vellut i seda brodat amb fill de seda i pedreria. El muntant de suport presenta un remat ornamental superior amb metall i cintes amb la Senyera catalana, amb acabats de bronze i guardat en una caixa de fusta. A la part anterior de l'estendard hi ha la inscripció "Societat Coral APOLO Sn Esteve Sesroviras" i a la part posterior "Any 1907". Les inscripcions de la part anterior i posterior són brodades amb fil blanc, daurat i lilós sobre fons de seda de tonalitat verdosa. Les ornamentacions que acompanyen a les inscripcions són brodades fonamentalment amb fill daurat sobre vellut i a la part anterior de l'estandart també hi és brodat amb fil de seda i pedreria, l'escut de Catalunya. A la caixa de fusta hi ha una referència enganxada que hi posa: "Equipos Militares. Primer Establecimiento de España en su clase. Bordador y cordonero Juan Medina. Barcelona". Aquest estandart disposa dun número de regstre dins la Col·lecció d'objectes de l'Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires: (núm. de Registre 100 i Codi 2-CU-SCA-001).