Arxiu Comarcal del Baix Llobregat
Santa Coloma de Cervelló

Baix Llobregat
    Carrer de Clementina Arderiu, 23, baixos (Sant Feliu de Llobregat)
    Nucli urbà de Sant Feliu de Llobregat

Patrimoni documental
    Fons documental
    XIX-XX
    Any
    Científic
    Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat / Consell Comarcal del Baix Llobregat
    Xavier Bermúdez (iPAT Serveis Culturals)

Arxiu adscrit a la Xarxa d'Arxius Comarcals que acull (juntament amb altres fons de la comarca) un total de 8 fons procedents de Santa Coloma de Cervelló, d'origen divers. D'entre ells, els més destacats per la quantitat de documents, l'arc cronològic que cobreixen i la seva significació històrica són el Fons de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló (1841-1987) i el Fons de la Colònia Güell, SA (1858-1960).

L'entrada dels fons descrits a l'Arxiu Comarcal del Baix Llobregat s'ha produit arran d'un seguit de donacions, la més important de les quals es va materialitzar els anys 2013-2014 per part de l'Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló, que hi va aportar els arxius propis (fins 1987), els del Jutjat de Pau i els de la Cooperativa de Consum de la Colònia Güell, que custodiava.