Antiga adoberia a can Garrell
Òdena

Anoia
    Can Garrell
    Davant de la masia de can Garrell

Element arquitectònic
    Modern
    XIX-XX
    Sense ús
    08142A011000070000HX
    Josep-Vicenç Mestre i Casanova

Cal Garrell està configurat per un volum principal que conté la masia i una edificació
    auxiliar corresponent a una antiga adoberia integrada per diverses construccions, resultant
    dos cossos de gran volumetria construïda.
    A la banda de llevant de l'adoberia hi ha l'antiga bassa que possiblement proporcionava aigua per l'adoberia.
    El conjunt de l'adoberia està composada per un cos principal de planta allargassada, que
    consta de planta baixa i planta primera amb coberta a dues vessants de teula ceràmica
    tipus aràbiga i carener paral·lel a la façana principal. Els murs són de paredat irregular amb
    junta amorterada.

Descripció extreta de la fitxa de l' Inventari del Patrimoni Històric, Arquitectònic i Ambiental d'Òdena, Diputació de Barcelona, Servei del Patrimoni Local i Ajuntament d'Òdena. Barcelona, 2013.