Resclosa de la font del Rector
Vallirana

Baix Llobregat
    Parc de la Font del Rector - Riera de Vallirana
    Al costat del pont del Rector, dins del curs de la riera de Vallirana

Obra civil
    Altres
    Ajuntament de Vallirana
    Adriana Geladó Prat

Resclosa natural situada dins del curs de la riera de Vallirana al seu pas per la zona de la Barquera. En l'actualitat, aquest saltant d'aigua està inclòs dins del parc de la Font del Rector, degudament canalitzat. Es tracta d'una formació rocosa d'uns 2 metres d'alçada disposada en transversal respecte al curs fluvial, que actualment presenta la llera pavimentada. La resclosa es troba delimitada per dos murs laterals de nova construcció batits amb rocalla escairada, i està separada mitjançant baranes de ferro de l'espai destinat a parc.

El parc de la Font del Rector es va construïr l'any 2011.

AJUNTAMENT DE VALLIRANA (2016). "16. El Pont Vell del carrer de l'Església fa 200 anys". Viure Vallirana, revista d'informació municipal nº 58, p. 15. OLLÉ, Francesc (2016). Vallirana, poble d'aigua. Vallirana: Amics de Vallirana, p. 38-39.