Quadres de pintura ràpida
Sant Boi de Lluçanès

Osona
    Ajuntament de Sant Boi de Lluçanès. Passeig Lluçanès, 8. Nucli urbà. Sant Boi de Lluçanès

Patrimoni moble
    Col·lecció
    XX
    Física
    Restringit
    Científic
    Ajuntament de Sant Boi de Lluçanès. Passeig Lluçanès, 8. 08589. Sant Boi de Lluçanès
    Jordi Compte i Marta Homs

Es tracta d'una col·lecció de 88 quadres de pintura (aquarel·la i acrílics) procedents dels guanyadors del concurs de pintura ràpida que organitza cada any el grup de pintors de Sant Boi el dia 12 d'octubre. Els quadres s'ubiquen a l'ajuntament i el tema dels quadres és el poble de Sant Boi i rodalies. Les mides de les obres tenen un mínim de 12P o equivalent i la tela amb el fons a un sol color. Hi ha quadres que on hi ha representats alguns edificis emblemàtics del poble com cal Met, el corredor de cal Jaumet Pensa, o alguns dels principals carrers antics del poble. Un dels motius més repetits en molts dels quadres és l'església parroquial, el campanar i voltants, ja que representa un element significatiu i emblemàtic del poble de Sant Boi de Lluçanès.