Pont del molí de Vallcàrquera
Figaró-Montmany

Vallès Oriental
    Vall de Vallcàrquera
    Pista a Sant Pere de Vallcàrquera. Davant el Molí de Can Xicola o de Vallcàrquera.

4619623
    Obra civil
    Modern
    XVIII-XX
    Ajuntament de Figaró-Montmany. Crta de Ribes n.34. Figaró-Montmany 08590.
    Anna M. Gómez Bach

Pont format per un ull d'arc escarser amb barana d'obra. Els arcs reposen en uns pilars fets d'obra amb el basament en pedra i part del parament, tant d'aigües amunt com d'aigües avall en maçoneria i totxana. El material més emprat és el maó tot i que en algunes parts es va fer servir la pedra com a recobriment, a excepció de la base dels pilars, on la fàbrica és de pedra massissa. Tota l'estructura es troba coberta per l'abundant vegetació de ribera tant característica de la Riera de Vallcàrquera que dificulta la visualització total del pont i la seva fàbrica. La solera també es troba coberta de terra i vegetació. Aquesta estructura es troba davant el Molí de Vallcàrquera i permet el trànsit i la circulació per sobre la riera.

OLIVER, J. 2000. Història de Figaró-Montmany. Vol. 1: Figaró abans de ser-ho, Ajuntament de Figaró-Montmany.