Mercat de Productes Artesans de Vallcebre
Vallcebre

Berguedà
    Parc dels Roures (darrere Ajuntament)
    Arribant a Vallcebre per la B-401, continuem recte i just darrere l'Ajuntament trobem el Parc.

42.20349
    Patrimoni immaterial
    Manifestació festiva
    XXI
    Mercat recent però que ha anat creixent any rere any.
    Productiu
    Anna Junyent Traserra

El Mercat de Productes Artesans de Vallcebre és un mercat d'hivern, iniciat l'any 2007, en que es mostren tot tipus de productes artesans i alimentaris de Vallcebre i del Berguedà. Inicialment es celebrava el dia 6 de desembre però degut a les condiccions climàtiques a partir del 2009 el mercat s'avançarà una mica, a mitjans de novembre.

El Mercat es va iniciar l'any 2007 amb l'objectiu de donar a conèixer productes alimentaris i artesans de Vallcebre i del Berguedà. El Mercat ha tingut una gran acceptació i és per això, i per facilitar-ne l'afluència de públic, que a partir del 2009 es canviarà la data i passarà a fer-se a l'octubre.