Llinda amb escut d'ofici del carrer Sant Antoni, 9

National Monument Record
    Commemoratiu
    BCIN. Decret 571/1963 de 14 de març
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPAC núm. 32
    Ornamental
    5379603DG3257N0001GO
    Jordi Petit Gil

Escut que formava part d'una llinda ara tapada per la restauració de la planta baixa. Forma un quadrat amb els vèrtexs decantats i en el mig hi ha unes tisores i dos rosetons, era l'escut dels sastres Oller. Al 1º pis hi ha una finestra amb pedra treballada amb desaigüe i un rosetó a la llinda.

Edifici entre parets mitgeres de planta baixa i dos pisos. La coberta és de teula aràbiga de dos vessants. Actualment la casa s'està reconstruint aprofitant els antics elements arquitectònics.

L'edifici es construí durant l'expansió que va experimentar la vila durant la segona meitat del segle XVI. Apareix documentat un escut dels sastres Oller documentada en 1550.

- SURINYACH I PLA, Miquel. (1994). Pla especial de protecció del centre històric i dels elements d'interès del terme municipal de Centelles. Centelles. - PLADEVALL, Antoni (1987). Centelles. Aproximació a la seva història. Ajuntament de Vic. - PLADEVALL, Antoni (1981). Gran Geografia Comarcal de Catalunya. Osona. Fundació Enciclopèdia Catalana. - Fitxa de Patrimoni Arqueològic i Arquitectònic de Centelles. Servei d'Arqueologia i Paleontologia de Catalunya.