Lledoner del Sot del Marquès
Alella

Maresme
    Torrent del Sot del Marquès
    entre el Bosquet i la trama urbana per sota de l'avinguda del Bosquet.

Patrimoni natural
    Espècimen botànic
    Regular
    està mig descalçat cap al torrent i va patir la trencada de part del brancam en caure-li un ametller proper al damunt.
    BCP (Catàleg Patrimoni d'Alella - 2010)
    Polígon 3 Parcel·la 13
    Jordi Montlló Bolart

Individu madur d'una alçada d'entre 15 i 20 metres, amb soca de 2,50 metres des de la qual creixen quatre peus amb voltes de canó compreses entre els 0,70 i els 0,85 metres cadascuna. El diàmetre de la capçada és d'uns 12 metres. Creix en el costat de llevant del talús del torrent.

Descrit al Catàleg d'arbres singulars, unitats de vegetació i paisatge d'Alella, elaborat per l'Observatori de la Sostenibilitat, amb el codi 36.

AJUNTAMENT D'ALELLA (2010). Catàleg patrimoni històric, artístic, cultural i mediambiental; dins el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal d'Alella.