Habitatge a l'Avinguda Catalunya, 11

XX
    Any
    1925
    Número inventari Generalitat i altres inventaris
    IPA: 18290
    Residencial
    4150808DF1845S
    Xavier Esteve Gràcia

Casa de planta rectangular de cos i mig, entre mitgeres, de planta baixa, construïda a dos nivells. La zona frontal de la casa està coberta per una teulada de teula àrab a dos vessants amb el carener paral·lel a la façana principal, mentre que al darrera s'hi construí una terrassa. La façana principal està arrebossada i pintada amb una franja horitzontal de motius geomètrics hexagonals i quatre bandes verticals que divideixen la façana en quatre parts, coincidint amb les pilastres petites que sustenten el muret de la terrassa que corona l'edifici. Hi ha sòcol ceràmic. Les obertures, de composició simètrica, consisteixen en una porta i sengles finestres a banda i banda, amb guardapols al damunt. Les finestres estan tancades per una reixa de ferro forjat. Sobre de totes les obertures s'hi ha disposat un òcul circular fet amb una peça de ceràmica enreixada. La façana està rematada per una falsa barana de mur corregut amb les pilastres citades anteriorment. Al centre, entre dues de les pilones, hi sobresurt un cos ovalat amb una figura romboïdal a on es llegeixen les inicials "JC" pintades. A banda i banda dels murs que conformen la falsa barana hi ha pintats els anys "1925" i "2009".

Casa construïda vers els anys 1920-1929.

AAVV (2011) Revisió del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de la Palma de Cervelló (POUM). Catàleg de béns protegits. Ajuntament de la Palma de Cervelló. p. 22-23.