Fotografies de Fogars al Fons Fotogràfic de l'Arxiu General de la Diputació de Barcelona
Fogars de Montclús

Vallès Oriental
    Arxiu Històric de la Diputació de Barcelona: C/ Mejia Lequerica, 1. 08028 Barcelona.
    Arxiu General de la Diputació de Barcelona.

4619700
    Patrimoni documental
    Fons d'imatges
    A l'interior d'un recinte tancat.
    Científic
    Diputació de Barcelona
    Virgínia Cepero González

El fons fotogràfic de l'Arxiu General de la Diputació de Barcelona està format per més de 28.000 fotografies catalogades, i en gran part digitalitzades. Es caracteritza per quatre àmbits de procedència:
    - Fotografies per il·lustrar les revistes San Jorge (1951-1957) i Arrel.
    - Fotografies de l'activitat corporativa i de les institucions i organismes autònoms.
    - Fotografies del patrimoni arquitectònic.
    - Fotografies dels centres culturals dependents de la Diputació de Barcelona.
    El fons fotogràfic disposa de 46 fotografies de diferents indrets del municipi de Fogars de Montclús, realitzades entre els anys 1944 i 1987.

Com és un element ubicat fora del municipi, les coordenades corresponen a les de l'ajuntament.

Fons: ARXIU DE LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA: www.diba.cat/arxiu/arxiuFotografic.asp