Font de l'església de Sant Esteve d'Ordal

Element arquitectònic
    Ajuntament de Subirats
    Oriol Vilanova

Font construïda amb blocs irregulars de pedra calcària. S'assenta sobre una plataforma semicircular, també de calcària, amb dos graons per accedir-hi.
    El broc per on raja l'aigua és de ferro, i sobresurt d'entre dos blocs de pedra. A cada banda de la font hi ha un banc, igualment de pedra calcària. Corona la font una petita fornícula de pedretes lligades amb ciment, actualment buida.
    En un costat de la font s'observa una inscripció en una placa, on es llegeix "Que l'Isidret de l'Ordal ens guardi de prendre mal. Pinyol, 9-8-70".

La font es troba en una petita zona arbrada; l'utilització de la roca calcària resulta estèticament correcte, integrant-se la font en l'entorn.

CÓRDOBA I MARTÍNEZ, Manel (1997): "Les fonts del Penedès i els seus voltants" (2a part)
    HUERTA MARTÍN, Carme (1985): "Les fonts de Subirats". Ed. Ajuntament de Subirats.