Fons fotogràfic de l'Arxiu Municipal de Malgrat de Mar Malgrat de Mar

Obert
Científic
Ajuntament de Malgrat. Carrer del Carme, 30. 08380 Malgrat de Mar
Marta Lloret Blackburn- Antequem, S.L.

A l'Arxiu Municipal de Malgrat de Mar s'hi conserven col·leccions fotogràfiques que pertanyen a diversos fons documentals. Les més destacades són les de l'Ajuntament de Malgrat de Mar, les del Grup Excursionista Malgratenc, de Josep Bechdejú, d'Antoni Poch, de Juli Cardona Girons, de Francesc Pla Prats i de Fèlix Cardona Girons. Són instantànies datades des de principi del segle XX fins l'actualitat, la major part en blanc i negre. La temàtica gira entorn de diversos aspectes del poble de Malgrat, com també de la rodalia. El fons de Fèlix Cardona conté fotografies de les seves expedicions.

L'Arxiu Municipal de Malgrat de Mar té una pàgina web on es poden consultar els diferents fons documentals digitalitzats. Hi podeu trobar llibres, premsa local, fotografies, actes, padrons, mapes, etc.